Subject: FW: Kultuuriministri 13. novembri 2023.a käskkirja nr 240 „Loomemajandusalase teadlikkuse kasvatamise, teadmiste ja oskuste arendamise ning kultuuri- ja loomesektori sisese ja sektorite ülese koostöö soodustamise toetamine“ muutmise käskkirja eelnõu
From: "Margit Tilk" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Thu, 29 Feb 2024 09:57:03 +0200

Tere

Palun registreerida 14.02.2024 nr 13-13/10-1 vastusdokumendiks.

Tänades

Margit

From: Monika Maamägi-Türk <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 28, 2024 5:55 PM
To: Margit Tilk <[email-masked]>
Cc: Kaidi Kenkmann <[email-masked]>
Subject: Kultuuriministri 13. novembri 2023.a käskkirja nr 240
„Loomemajandusalase teadlikkuse kasvatamise, teadmiste ja oskuste
arendamise ning kultuuri- ja loomesektori sisese ja sektorite ülese
koostöö soodustamise toetamine“ muutmise käskkirja eelnõu

Tere!

Rahandusministeerium kooskõlastab kultuuriministri 13. novembri 2023. a
käskkirja nr 240 „Loomemajandusalase teadlikkuse kasvatamise, teadmiste ja
oskuste arendamise ning kultuuri- ja loomesektori sisese ja sektorite
ülese koostöö soodustamise toetamine“ muutmise käskkirja eelnõu vaikimisi.

Ametlikku vastuskirja ei edastata.

Väike tehniline kommentaar: EK uue määruse pealkirjas ei pea pärast „(EL)“
olema „nr“ (praegu: …komisjoni määruse (EL) nr 2023/2831..., peaks olema:
komisjoni määruse (EL) 2023/2831).

Tervitades

Monika

Monika Maamägi-Türk

nõunik | riigieelarve osakond

Tel 611 3480 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Rahandusministeerium

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.